Akármennyire terepszínű, elég feltűnő Jon Olsson síboxos Lamborghinije
A DTM versenycsomagos Audi RS6 után Jon Olsson visszatért a Lamborghinihez, és ezúttal egy Huracant tervezett át, amiről természetesen a karbon tetőbox sem maradhatott le.
A DTM versenycsomagos Audi RS6 után Jon Olsson visszatért a Lamborghinihez, és ezúttal egy Huracant tervezett át, amiről természetesen a karbon tetőbox sem maradhatott le.
Egy Lamborghinit tesztelt két mérnök az écsi Rába-ringen kedden délután, az autó kisodródott. A vezető meghalt, mellette ülő kollégája könnyebb sérülést szenvedett – írja a Kisalföld. A lap úgy tudja, hogy a sofőr néhány napja kötött házasságot és nászútra készült.
Valójában a szívómotoros példány sem teljesen gyári kivitel, hiszen 650 lóerőt mozgósít, de a turbós 900 tagú ménesével szemben így sincs sok esélye.
Hadra fogták a Lamborghinit, mostantól a 600 lóerős géppel is szét lehet nézni a környéken.
Az olasz szupersportkocsi vezetője elviccelte a dolgot annyival, hogy látta, hogy kamerázzák ezért parádézott egy kicsit.
A poént persze nem lőjük le, de hivatalosan mindkét modell 610 lóerős és a nulla-százas gyorsulásuk is megegyezik, de az Audi 32 kilogrammal nehezebb. Vajon mindez érződni fog a sprint végén is?
Rendesen megforgatták a kavicsos talajon, a motorban pörgött a 8000-es fordulat.
Meseszép V10-es motorhang kíséretében driftel az imolai versenypályán.
A Huracán új alapkivitele 580 lóerővel és 150 ezer eurós indulóárral hódítana, és ami a legfontosabb, simán hátsókerék-hajtású.
Saját, szeptemberben felállított rekordját döntötte meg az Underground Racing nevű amerikai tuningműhely. Az általuk felturbózott Lamborghini Huracanra az autó szó már nem is jó kifejezés.
Faceliftnek is erős lenne nevezni, amennyire átszabták a sportautót a 2016-os modellévre, de ha a hajtást nézzük, már valamivel komolyabb változások vannak.
A Lamborghini közzétette legújabb bikájához, a Huracan LP 610-4 Spyderhez készült első reklámját. Mint egy epikus hősköltemény.
A lopakodó repülőgépre hasonlító karbon kasztnis Huracan 2,7 másodperc alatt katapultál nulláról százra, a végsebessége pedig eléri a 340 kilométer/órát.
Felejtős a króm, felejtős a matt. Ez a valami egészen ütős.
Javában tesztelik a Lamborghininél az évről évre egyre izgalmasabb GT3-as géposztályba szánt Huracant. Azt egyelőre nem tudni, hogy mire lesz képes a konkurencia ellen, az viszont biztos, hogy a hangja rendkívül ütős…
Még könnyebb, erősebb és extrémebb Huracan készül a Lamborghininél: a Sant’Agata Bolognese-i gyártó egyelőre titkolózik, ám a márka tesztpilótája kikotyogta, hogy milyen újdonsággal készülnek előrukkolni.
Számos élvezetet tud kínálni egy Lamborghini Huracan: a sofőr élvezheti a száguldást, csajozhat a különleges sportkocsival és még a haverjának is okozhat kellemes perceket. Például úgy, hogy besegít neki a járgánnyal a snowboardozásban.
A luxusautók tuningolására szakosodott Mansory vállalat nem éppen a visszafogott átalakításairól híres, ennek megfelelően a legfrissebb munkájukkal sem hazudtolták meg önmagukat.
A Huracan versenyváltozatában 5,2 literes V10-es blokk dolgozik, hatfokozatú szekvenciális váltóval és versenykuplunggal szerelve.
Lám, hazánkból is el lehet jutni a világhírig: ehhez semmi mást nem kell csinálni, mint 336 kilométer/órás sebességgel hazavágni egy méregdrága Lamborghini Huracant…